zignexx

Alla inlägg under mars 2013

Av Signe Marklund - 31 mars 2013 16:31

Idag har jag styrketränat med mamma och Ernst. Det var jobbigt. Kommer väl få nån jäkla träningsvärk av benpressens. Och av, som jag så fint kallar den, magrutemaskinen. Hahaha.Ikväll hade jag tänkt se på partaj och äta godiset som är kvar i mitt ägg. Tjaoooo

Av Signe Marklund - 31 mars 2013 07:45

Hello;)Nu har jag vaknat. Alldeles för tidigt. Men jag är vaken. Ligger i min säng och lyssnar på Lotta Schelins sommarprogram. Idag ska jag sitta vid datorn och blogga och jogga;)Nu måste jag koncentrera mig på programmet, hahahahejdå

Av Signe Marklund - 30 mars 2013 17:11

Idag har det hänt mycket. Jag har köpt en ny mobil. En vit Sony Xperia tipo. Är super nöjd^^, förutom att jag kan ladda ner typ alla Android appar förutom bloggplatsen. Det är bajs. Nu fick jag gå in på Internet. men jag ska visa bilder sen när jag sitter vid datorn. Har just varit ute och sprungit. Det gick bra. Nu ska jag spela Subway surfers.Ha en bra kväll:)

Av Signe Marklund - 29 mars 2013 19:57

Hejjsan
Idag har jag haft ont i magen. Skitont i magen. Inte måste-kräkas-ont utan lite mer som...
Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men typ så att man inte kan typ äta nån mat utan att dö typ. Nä men nu överdrev jag lite. Har iaf känt mig konstig. Tittat på mobile hela dan. Xperior. Hihi. Nu ska jag ner och se på tv. Sen ska jag sova.Xoxo

Av Signe Marklund - 29 mars 2013 11:15

Idag är det långfredagen. Jag har just kommit hem från Jenny, vi hade sjukt kul där. Har inga bilder, Menmen..ö
Nu ska jag snart äta lunch och så. Kanske uppdaterar ikväll oxå, men det beror på. Ikväll börjar ju lets Dance, nån som ska se på det???
Jag ska göra det. Å imorrn är det påskafton:)
Hejdå

Av Signe Marklund - 28 mars 2013 13:30

Klockan 12.30 idag började mitt påsklov. Jag knöt mina Nike och sprang hemåt. Jag gick ut med Otis i skogen direkt när jag kom hem. Nu har jag just sattit mig vid bordet för att läsa KP, äta risifrutti och sitta vid paddan. Och vid fyra tiden ska jag gå till Jenny och sova där med Tilda. En helt underbar dag helt enkelt.Mamma tycker att jag sitter vid datorn alldeles för mycket, så jag ska dra ner lite på det. När jag får min mobil får ni kanske inlägg från datorn varannan dag och mobil inlägg varannan dag. OK?Nu ska jag iallafall fika.Hejdåå

Presentation

Hejhej;)
Jag heter Signe och är 11 år.Min blogg kommer såklart skriva om mitt liv, men jag kommer också visa bilder som jag tycker är peppande och inspirerande. Om ni undrar något så är det bara och fråga.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Kan man få vattkoppor 2 gånger?
 Ja
 Nej
 Vet inte.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards